heldag på stan

dålig på att blogga, jag vet.. men det är liksom inte kul att sitta framför datorn när internet är segare än segast. har varit så i flera dagar nu och jag gillar det verkligen inte.. har tele2's mobila bredband och det har funkat perfa ända sedan jag skaffade det. nu går det utför däremot.. skitirriterande!

menmen, nu har jag lyckats ta mig hit i alla fall. igår vart jag på opponeringsseminarie i skolan, det gick galant. inga konstigheter. sedan var jag en vända på systemet och sen var jag och tränade med camilla.

idag har jag vart på stan i stort sett hela dagen. först ute på bergvik och hämtade andreas & patriks biljetter till på fredag. glömde dock bokningskvittot halvvägs till bergvik så fick åka hem. haha.. så himla typiskt mig alltså. efter bergvik gick jag en tur på stan. köpte ett par svarta jeans och en naturvit skjorta/tunika som jag ska ha på fredag. sedan blev det lite nödvändigheter. julklapp till mor bland annat. och 10 supersöta julkort som några trevliga själar ska få.

var SÅ nära att köpa nya hörlurar till min mobil. en "plupp" som ska göra att det inte skaver att ha lurarna på sig har lossnat. och det går inte att lyssna med dom annars. har inga sånna pluppar kvar nu så får helt enkelt köpa nya lurar. var inne på expert men så kom jag ju på att netonnet säkerligen är möe billigare. får kolla där istället!

nu sitter jag och hinkar i mig redbull för att jag ska orka med vinkvällen hemma hos linda senare ikväll. är så jävla trött alltså.. har så svårt att komma till ro på kvällarna så somnar så himla sent. mycket i huvudet i guess.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej men gud, mitt tele2 mobila krånglar också!

Vet att om man surfat upp en viss volym så sänks hastigheten men ändå..JÄTTEIRRITERANDE!eLLER NÅ FEL HOS TELE2 TRO?

2008-10-31 @ 23:22:56
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback