hoppsansa

var ju tänkt att det skulle blitt studenttorsdag arena i torsdags. till arena blev det ju inte, inte för mig i alla fall haha. sofia fick liiiite för mycket att dricka så hon fick snällt hoppa över arena.. eller ja, jag fick för mig att jag INTE ens ville följa med in och sitta på en stol med ett glas vatten. så jag tog en taxi hem efter tusen år av velande fram och tillbaka. menmen så kan det gå.. tss.. ibland blir jag så trött på mig själv.

nu är jag i alla fall hemma i åmål över helgen. har jobbat på ICA idag.. åker nog tillbaka till karlstad imorgon kväll eller på måndag förmiddag. vi får se.

Kommentarer
Postat av: Linda

så kan det bli...

men du kan ju höra av dig när du är hemma igen?

Jag har iaf boka balansen te på tis nu :) för vi ska la dit? puss

2008-10-19 @ 19:18:05
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback