i.d bare escentuals

okej. jag anser mig besegrad. förut var jag ytterst misstänksam och kritisk till hela den här grejen med mineralsmink, tyckte typ att det kunde suga lika mycket som de flesta andra smink gör (när jag använder dem iaf..). men det här med i.d bare escentuals.. ja vad ska jag säga?

jag är helt extas över hur bra detta smink faktiskt är! trodde absolut inte att foundation i puderform skulle täcka någonting men det gör det fanimej. faktiskt bättre än den flytande foundation jag hade innan (som faktiskt är från shiseido och kosta  400 kr flaskan typ..)  och det var jag inte beredd på. foundationen funkar även som concealer, och det är då fan den bästa concealern jag provat.

mineral veil-pudret är sanslöst bra det med. eftersom jag har en hy som protesterar högljutt mot alla puder (utom no7, men det går ju inte att få tag på i sverige) trodde jag inte att något skulle funka.. hade i stort sett gett upp hoppet.

så, om ni funderar på att prova i.d ni med, gör det!! även fast ni inte köper det på ebay för en billigare penning utan köper det dyrare kommer det ändå vara värt varenda krona, i promise you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback