jobbajobba

yes. så vart det torsdag idag då. åker hem till åmål nu på morgonen eftersom jag ska jobba idag och imorgon, båda dagarna står jag i cafét. direkt efter jag slutat imorgon fredag sätter jag mig på tåget tillbaka till karlstad igen, nice! nästan två dagar är alldeles lagom att va i åmål haha..

tror jag lär få stressa som en tok imorgon eftersom jag vart i åmål. ska först ta mig till karlstad med SJ som man inte kan lita på nuförtiden. sedan ska jag hem och skriva ut mitt examinationsarbete och sedan kuta tillbaka till universitetet och lämna in arbetet hos kursledaren. sedan hem till frödingshöjd igen och göra mig iordning för kvällen. partyhumöret börjar infinna sig lite smått och det lär väl öka om jag känner mig själv rätt, gött de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback