kommer och vänder

jahopp. då vart man hemma i åmål igen då. känner mig sån nån jäkla backpacker som sover en natt på ett ställe och sedan åker vidare till nästa. jag gillar det inte.. blir ett jäkla flängande och slängande liksom. menmen, ska man jobba så ska man. ska även jobba på torsdag och fredag nästa vecka. två café-pass blir det, ack vad jag gillar att vara där! vet inte varför men det är så avslappnande att gå runt och greja. städa lite, göra lite mackor, koka kaffe, grilla korv.. haha! fast förra gången jag jobbade där var det marknad i åmål och då vart det många som ville fika! men det är kul, finns det inte mycket att göra så blir jag rastlös.

jobbar till 12.30 på fredagen där så jag hinner gott och väl hem till karlstad igen då det vankas håkan hellström nöjesfabriken, jäääij! inte för att jag gillar hellström särskilt möe men ni vet, det blir ju mycket folk ute iaf. sånt gillar man! nyktert eller ej det är frågan. säkert nyktert, måste tänka på hälsan.

jobb imorgon då som sagt. sen raka vägen tillbaka till karlstad igen. ska tokstäda lägenheten eftersom jag inte haft en dammsugare där sedan jag flyttade dit. jag har fått sopa golvet.. tänk er. sen efter städningen ska jag hem till linda, eller hon hem till mig?, och mysa lite. vad vi ska hitta på vet jag icke, vad tycker du tjejen? isabell och camilla befinner sig på tacksittning med maskeradtema imorgon. kan ju säga att jag väldigt gärna vill följa med men det passar inte så bra just nu.

annars går livet vidare i vanlig takt. håller på att avsluta lärande och kunskapsbildning nu och det är inte det lättaste. spyr snart på mina kursböcker.. hatar dom!

Kommentarer
Postat av: Linda

E också riktigt sugen på maskerad nu men va fan vi sparar oss te nästa vecka vettu :D

Vi hittar la alltid på något kul ihop du å ja gumman d vet du :)

<3

2008-10-24 @ 18:57:42
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback