måndagsmys

ska alldeles snart dra bort till linda där det vankas tacos med henne, isabell och lindas mariestad-kompis jessi + eventuellt camilla också. ett trevligt litet gäng det där! längesen man åt tacos också så det ska bli supergott! värst vad jag & linda äter gott nuförtiden haha med tanke på vår hamburger-kväll i lördags. yummy!

imorgon blir det opponeringsseminarium på skolan tillsammans med resterande medlemmar i min studiegrupp. har aldrig vart med på ett sånt seminarium förut så vet inte riktigt vad det är man ska göra men det visar sig väl.. innan seminariumet och efter blir det plugg. fortsätter jobba på min litteraturstudie. refererar mina källor så måste se till så att det inte finns ett spår av citering. studien ska göras klar på onsdag, sen är det bara att eventuellt göra lite ändringar på observationen på torsdag innan det är inlämning av båda studierna på fredag klockan 16.oo. ska bli så jävla gött att slippa det sen.. firas ju med utgång på nöjes samma dag.

imorgon blir det även lite träning. har bokat in mig på ett litet balans-pass igen. sådär lagom ansträngande hehe.. nämen det är ett skitbra pass som är yoga-inspirerat. nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback