miss independent ..

nyss hemkommen från en sväng på stan med mamma. var inne på livets krydda och köpte lite löste, ett med kanelsmak och ett med blåbärssmak. supergott! har inte tyckt om te förut men nu har jag lärt mig, precis som med kaffet hehe.

var inne på ICA och köpte en jäkla massa grönsaker + lite andra olika te-sorter. här ska drickas haha! hämtade även ut migg paket från lindex webbshop, var inget direkt spännande i det bara ett par svarta stuprör eftersom mina svarta sådana från fornarina (som var mina favoriter..) är spårlöst borta. hittar dom verkligen inte någonstans alltså.. jävligt surt eftersom jag betalade 1000 kr för dom. aja..  så blir det ibland.

fått skitbra omdömen från min handledare på VFU:n idag också.. hon tyckte att jag var fantastisk och att det var som att jag aldrig sysslat med något annat än jobbat med barn. kännas hur bra som helst att hon uppskattar det jag gör, och jag tackar dansen som gett mig ovärderlig erfarenhet med att jobba med barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback