näsan i böckerna, part two

första dagen tillbaka i karlstad efter helgen då. och vad ska man säga? det enda som jag, och säkerligen mina kurskompisar, tänker på just nu är vårt examinationsarbete. fan vad jag hatar min laptop nu alltså för jag är så sinnesjukt trött på att sitta vid den och plugga. jag föredrar att plugga framför den stationära hemma i åmål just av den anledningen att skärmen är så stor där, så slipper man scrolla så jaevla mycket. aja.. man tager vad man haver ändå.

trots att vi har arbeten att skriva lägger skolan in föreläsningar på förmiddagarna ändå. visst det kan ju va bra men jag kan då ärligt talat inte fokusera på någon föreläsning utan det som går på repeat i min gärna är examination, examination och examination. tror jag får hjärnsläpp snart alltså.. om jag inte redan fått det, hahaha!

i alla fall idag vart den föreläsning på förmiddagen sedan häm och käka mat och efter det var det bara till att sätta sig och plugga. har pluggat i ett sträck sedan halv ett förutom en liten paus för ett puls-pass med KAUIF. det satt fint det men fick verkligen kämpa för att inte gå hem, vart sannerligen inte upplagd för någon träning inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback