onsdag, mitt i veckan

fy fan vilket jävla väder.. när man spenderar dagarna på en förskola får man stå ut med att vara ute på eftermiddagarna + ibland eftermiddagarna OCH förmiddagarna. och detta gott folk kanske inte låter som någon big deal i era öron, men jag gillar verkligen inte att vara ute och greja. jag föredrar att vara inomhus där det är varmt och skönt hehe.. enda gångerna jag gillar att va ute är när man ska promenixa en bit. då är det gött som fan!

men inte en dag som denna.. kallt, blåsigt och regnigt. det märks verkligen att det är höst nu. jag förknippar alltid hösten med skola av någon anledning. vilken tur för mig då att jag faktiskt går i skolan nu haha.

nyss hemkommen från VFU:n nu i alla fall och det är sannerligen gött att få vara inne haha. i eftermiddag blir det plugg för min del; ska göra min powerpoint om min VFU-plats och fortsätta lite på mitt litteraturarbete, som jag för övrigt tycker är så JÄVLA TRÅKIGT. fy fan.. men det måste la göras.

gjorde min första utav 4 observationer idag och det gick jättebra. det händer en hel del på 5 minuter faktiskt. tur att man inte ska sitta i 1o minuter det hade blivit för mycket.

by the way, idag tog vid kort med hela förskolan. haha det var gött längesen man radade upp sig på det sättert och placerade ett påklistrat smile i ansiktet. jag gillar inte sånt där.. men eftersom man är tillsammans med barnen nu så är det ju såklart lite roligare. jag avgudar mina killar & tjejer jag umgås med hela dagarna!

Kommentarer
Postat av: Feliciaaa

Fin header du har

2008-10-01 @ 15:50:20
URL: http://feliciaaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback