ordinary day

har inte mycket spännande att dela med mig av idag inte kan jag säga.. sedan jag vaknade imorse har jag suttit och pluggat. har inte velat stressa för mycket med den här litteraturstudien jag ska göra, så har egentligen inte gjort så mycket sedan jag började med VFU. nu är jag dock mitt i VFU-perioden och tyckte att det var lägligt att sätta igång igen. så det har jag gjort idag.

utgång blir det inte ikväll i alla fall, det är ju tråkigt men känner inget direkt behov av att gå ut heller så. är rätt sliten efter all tid på förskolan hehe.. dock är jag partysugen ut i fingerspetsarna så när vi är tillbaka i karlstad får det verkligen bli utgång så fort tillfälle ges (en liten pik till isabell, camilla och linda.. tss..). får hoppas på det i alla fall!

sitter och läser massa bloggar nu då jag har pluggat färdigt för dagen. gött som fan. skulle egentligen åkt ner till biblioteket och suttit där och pluggat men de har ju fan så dåliga öppettider där så jag sket i det helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så duktig... jag få panik när jag läser om hur du pluggar :S



Party lär det bli, då hänger antagligen Jessie me oxå ;P

2008-10-06 @ 08:00:53
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback