PCD: doll domination

jag gillar verkligen pussycat dolls, tycker att dom gör riktigt dansvänlig och läcker musik. samtidigt som de dansar som jag vet inte vad.. tycker att dom är jätteduktiga! därför tycker jag också att de förtjänar att få jobba med riktigt bra låtskrivare och producenter. deras nya album har kommit ut nu.. och ja.. de har inte fått jobba med riktigt bra låtskrivare och producenter. för i stort sett hela plattan suger..

jag tycker det är pinsamt att albumet är så dåligt för jag är övertygad om att de kan göra otroligt bra musik, bara de får verktygen till det.

albumet heter doll domination och kom ut den 23 september. det är ett album på två skivor med 16 låtar på den första och 8 på den andra.

BÄSTA SPÅREN:

- when i grow up
- bottle pop
- elevator
- i hate this part

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback