pick me up

huu denna dagen börjar inte bra alltså.. trött som aset (såklart) och har ingen redbull här haha så kan inte piggas upp av något sådant. kaffe är jag verkligen inte sugen på denna morgon så det går inte heller. sen har jag ont i magen, så jääääävla ont i magen.. blir allt en pronaxen när jag kommer tillbaka till karlstad annars lär jag bli liggandes hela kvällen och det vill vi ju inte.

idag ska jag jobba igen. förmiddag i cafét blir det denna gången. igår var det så jävla lite att göra så hoppas det blir lite mer idag. men det blir det säkert hehe..

efter jobbet blir det direkt till tågstationen för att åka tillbaka till karlstad. har bokat platsbiljett denna gången för jag tänker fan inte resa mig upp under hela resan. tågen mitt på dagen är alltid så himla fulla att jag typ jämt får stå sista biten fram till karlstad eller åmål. orka detta idag. nej tack. kan jag sitta och lyssna på musik och surfa i lugn och ro utan någon liten jävel kommer och säger att platsen är bokad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback