pics från göteborgshelgen

här kommer lite bilder från min & andreas helg i göteborg, tyvärr blev det inte så många bilder men.


utsikten från vårt hotellrum som låg på den 22:a våningen i gothia towers högsta torn. vi
bodde högst upp alltså, om man bortser från heaven23 som ligger allra högst upp. vädret
i göteborg var som ni ser som det alltid brukar vara i göteborg, trist.


inne på universeum första dagen. sjukt frän liten skäggdopping som kliade
sig hela tiden haha. svårt att ta kort på av den anledningen.



barnslig som jag är blev jag helt till mig över att lyckas fånga en nemo-fisk på bild.
det är tur man är lättroad i alla fall * skrattar *.


rosa flamingo. typ snyggast av alla djur inne på universeum, det ska va rosaaa!


en avslutande bild med en skymt av andreas inne i VIP-salongen på bergakungen.
fotöljerna var underbara! filmen var skitkul!


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Göteborg är en trevlig stad:)!

2008-10-24 @ 18:02:02
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback