raindrops fallin' on my head

mmm.. det var ju ett himlans trevligt väder vi åkt på hörrni, eller vad säger ni? här i åmål har det varit grått hela dagen och regnat och regnat, och så har det regnat lite till bara för att jävlas med en. men om man säger såhär, eftersom jag pluggat hela dagen har det inte rört mig i ryggen då jag vart tvungen att va inne hela tiden. menmen, what to do liksom..

plugg har det blivit som sagt. sedan har jag & linda gått på jakt efter den nya kurslitteraturen till estet-kursen som börja om cirkus två veckor. behöver bara köpa 3 böcker och har fått alla för runt hundralappen så man kom billigt undan hehe! ska bli riktigt kul att börja med estet-kursen då jag bara hört bra grejer om den, härligt! ingen tenta på den heller så inga tentor på hela första terminen, inte illa pinkat det haha.

åker tillbaka till karlstad sent imorgon kväll igen. saknar mina tjejer.

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Ritkigt höstrusk ute:/!

2008-10-20 @ 19:26:08
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback