söndagssysslor

seg som fan är jag idag. glömde självklart att ställa tillbaka klockan när jag gick och la mig, men det blev ju en positiv överraskning imorse då jag märkte att jag inte hade sovit lika länge som jag trodde haha.

nu har jag i alla fall tagit en lång varm dusch. ska lägga en ansiktsmask om en stund och efter det blir det storstädning av lägenheten. har sååå himla mycket att städa på denna sjukt lilla yta alltså. galet..

plugg blir det också idag då jag ska opponera en observationsstudie. ska bli spännande att se hur de andra har gjort! drömde en inte så himla rolig dröm inatt då det visade sig att hela klassen hade misslyckats på examinationerna. uuuusch sånt mår man inte bra av haha!

borde egentligen åka till willy's och handla också men det hinns nog inte med. får ta det imorgon förmiddag tror jag. yes, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback