thank god it's friday

fredag idag då. har precis betalt hyran, känns sådär lagom kul att så mycket pengar försvinner så himla snabbt liksom. helt galet vilken dyr hyra jag har egentligen.. camilla har ju en på lika mycket pengar, isabell en hundralapp mindre. fy fan alltså.. att de har mage att suga ut så mycket pengar av studenter. är fan billigare att ha karlstad bostads som hyresvärd och inte stub.

menmen. nu har jag i alla fall till slut skickat iväg min observationsstudie för opponering. känns sådär kul att någon annan än ens lärare ska kolla på den. men det hör ju till och om inte jag opponerar jessicas så får jag inte godkänt.

idag åker jag tillbaka till åmål igen. ska jobba på ICA imorgon, öppnar affären så då vart det lika bra att jag åkte hem idag. tåget går klockan fyra typ så har ett par timmar att ta död på här hemma först. vet inte vad jag ska hitta på.. plugg blir det inte i alla fall, inte förrän på söndag fortsätter jag med det. verkar som min hjärna sagt stopp nu så får la lyssna på den hehe.

har sån jävla träningsvärk sedan igår och i förrgår så jag orkar knappt lyfta armarna så jag kan skriva här. fy fan.. i förrgår vart det ju puls och igår var jag & linda på ett styrke-pass för första gången. det var kul! verkar som att alla på KAUIF är besatta av att göra armhävningar dock haha, och armhävningar är inte min starka sida direkt..

Kommentarer
Postat av: Pauline

Ett tips är att du försöker hitta en privat hyresvärd och få tag i en lägenhet i typ ett flerfamiljshus nånstans på typ herrhagen/norrstrand... då kan du komma undan med typ 2500:- för 1 rum & kök :) roligare att ha pengar över till annat än hyra när man är student! i know!! jag bodde i sheriffen på s:a kyrkog & betalade 4000:- för ynka 20 kvm, ingen hit när CSN ligger på typ 6900:-!! haha... ett litet tips iaf :) det går såå mkt bussar så man behöver inte bo på campus! kramkram!

2008-10-24 @ 12:15:37
URL: http://pauliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback