tillbaka från VFU:n, dag ett

jahaja. då vart man tillbaka efter praktiken då.. 3 veckor har gått så sanslöst fort.. och vad har jag gjort annat än vart på praktiken? typ ingenting.. göteborgsresan var väl det största typ. vilken tråkmåns jag är haha.

föreläsning prick klockan o9.oo imorse.. tråkig föreläsning var det så det var ingen bra början på skolveckan direkt. men men.. vad göra.. när jag slutade vid tolv åkte jag direkt ner till stan och handlade lite. strumpbyxor och en vända på systemet blev det.. tycker dock att absolut ingen alkoholhaltig dryck är god längre så vart aningens frustrerad när jag traskade runt där inne. det som till slut fick följa med hem till mig var körsbärsvin, två flaskor cube med persikosmak och mintu. ah jag vet inte jag..

sedan jag kom hem har jag suttit med min observationsstudie som jag genomförde under min praktikperiod. den ska redovisas och reflekteras kring så det är det som jag sysslat med de senaste timmarna. nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan blir det uppackning av väskor och påsar från åmål.

imorgon blir det föreläsning igen och sedan VFU-uppföljning. mer pillande med observationsstudien efter det och på kvällen vankas det studenttorsdag arena, göttans det! lilla linda kan inte hänga med så jag sällskapar med isabell & camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback