varning, endast för HP-fans

iiih vilken kul sida jag har hittat med massa harry potter-roligheter, bland annat DETTA som är en uppskattat kalender över harry's första år på hogwarts. haha vilken nörd jag är som tycker sånt här är kul! men man är väl en ännu större nörd om man verkligen har tid till att sätta sig ned och försöka göra sådana här kalendrar.

kul som fan är det i alla fall då jag just nu läser deathly hallows för andra gången, fast på ljudbok denna gången. kalendern säger mig att där jag nu är i boken motsvarar den 25 december 1997.

förresten, något som jag typ missat är att det kommer ut en harry potter-bok till, eller ja, i alla fall en potter-relaterad sådan: the tales of beedle the bard. denna bok nämns och existerar i deathly hallows och den är typ den magiska motsvarigheten till t ex vår tusen och en natt, i brist på en bättre jämförelse. för er som undrar alltså.. * ler * denna kommer ut den 4 december och jag ska SJÄLVKLART köpa den! you know me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback