lite tidigare än tänkt

åkte hem till åmål idag istället. hade ingen lust att gå upp tidigt imorgon för att hinna med tåget som gick vid nio typ. sen hade jag ännu mindre lust att släpa på alla väskor med grejer som jag behöver när jag är borta. och det är mycket grejer det.. blev aaaaningens irriterad över detta imorse när det kändes som att packningen aldrig tog slut.

menmen, nu är jag hemma iaf och det känns gött. att slippa diska är väl det jag tycker är bäst ju nu haha! har tvättat en mass kläder här nu under kvällen och mer lär det bli imorgon (eftersom jag missade min tvättid i karlstad, tihi..).

imorgon blir en lugn dag. ska iväg och handla med mamma lite på förmiddagen. sen blir det faktiskt inget speciellt under resten av dagen.. gött det! i karlstad var det så mycket man skulle göra hela tiden hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback