puls @ KAUIF

satan i gatan vad jag är trött! detta var mitt tredje pass denna veckan och det känns kan jag säga.. prövar en liten ny metod här nu med att chockstarta kroppen med träningen. att starta försiktigt har ju aldrig tidigare funkat utan nu kör vi på disciplin istället! imorgon blir det fjärde och sista passet då jag & linda ska på veckans andra powerstep-pass.

fan vad hurtig jag är, märker Ni? * skrattar *

var på puls-pass med linda, isabell & camilla nyss. först undrade vart i helvete vi hade hamnat.. verkade inte va jobbigt alls. men oj vad jag fick äta upp mina ord haha. intruktören var ju fan galen den.. haha.. och den sista konditions-låten vi körde kändes som den höll på i 10 minuter. satan.. det passet jag ska DEFINITIVT gå på igen!

ps. lagt till en ny kategori nu: workout.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback