blandade bilder

har ÄNTLIGEN lyckats föra över mina mobilbilder till en dator nu. min bärbara vill icke ta emot drivrutinen för USB.. vet icke varför alltså. men här kommer i alla fall lite olika bilder från hösten och början av våren, enjoy:


tjejerna från gestaltnings-gruppen.


lillebror på julafton hemma i åmål.


jag i mina jobbkläder när jag jobbade på ICA under julen.


rickard & jag fulla och glada på en inflyttningsfest i januari.


ännu mer från gestaltningsveckan.


gestaltningsveckan. vi bodde typ i dans-salen i studenternas hus.


gestaltningsvecka. denna gången i drama-salen.


gestaltningsvecka. på denna bild finns en person som vi alla saknar
mycket, hoppas du har det bra där du är nu!


camilla hemma hos oskar en studenttorsdag i december.


oskar och linda, samma fest.


dagen efter, bakismat på teacher's. haha! linda & rebecka.


linda & isabell hemma hos isabell, rumpan bar-kväll.


isabell, samma kväll.


li & lina, samma kväll.


isabell, linda, li & lina på födelsedagskalas på campus, samma kväll.
jag & camilla var fotografer, hihi.


och här har vi fotograferna haha, camilla & jag.


repetitioner innan showtime efter gestaltningsveckan. en del av gänget!


linda innan showtime. vilken hårding! hihi.


min vackra mamma på julafton.


plugg hemma i åmål under jullovet. najs..


li & emil på bussen in till stan. två förfester i stan och sedan nöjes
var det som gällde. en SÅ rolig kväll!


labblektion en helt vanlig dag i skolan.


lite folk som var med på inflyttningsfest på frödingshöjd. var en
färjestad-spelare med på denna fest, vilket jag var mäkta
imponerad av haha.. fick dock inte reda på detta förrän efter festen,
och det kanske var bra för annars hade jag väl tjatat hål i skallen på
stackaren. hihi..


samma kväll. lite mer trevligt folk!


samma kväll. rickard & grannen verkar inte särskilt intresserade av
singstar som körs samtidigt haha..


samma kväll. jag hittade en trevlig prick från ed på denna fest, detta
tyckte jag var oootroligt kul haha..


lina på festhumör.


samma kväll. li spexar! * skratt *


bloggerskan herself.


mormor får julklappar på julafton.


med förra klassen på lektion i röst- och talvård. roliga lektioner detta!


ja gud vad vacker jag var på gestaltningsveckan.. not.. haha!


en musikgrupp redovisar efter gestaltningen.


en dramagrupp redovisar.


förfesten hos oskar. och här är det bara en som är seriös ja, haha..
jag, camilla & linda.

Kommentarer
Postat av: NAVAS

Faaan vad snygg du e i det kolsvarta håret & luggen alltså :D blir faktiskt riktigt sugen själv på att ha svart hår när jag ser dig :) e de ditt egna långa hår?? :D

2009-02-08 @ 18:59:25
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: Linda

ååå va roliga :)

2009-02-08 @ 19:35:36
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback