breakups..

.. bad for the heart, good for the economy..
mjoo carrie's ord stämmer så bra för min del nu haha. har nu köpte de bruna skorna från HM som jag kollat på så länge. de örhängen jag kollat på lika länge. och de trasiga jeans från gina tricot som jag kollat på längre samt de svarta spets-tightsen som jag kollat på längst. men jag är nöjd, tihi. bilder kommer snart!

skolan idag sedan staden för lite ärenden och sådär.
nu har jag precis lånat ut alla mina the sims-spel till camilla. det var inte ett litet antal det heller haha.

let's dance med camilla & lina hemma hos isabell denna kväll. ska dock försöka dra mig hemåt rätt fort efter det tagit slut. måste söööva alltså. trött som aset.







kan inte fatta att jag står här igen efter allting som har hänt. vad vill jag? varför känner jag såhär? jag vet inte vad allting betyder jag vet bara att jag saknar dig. jag kan verkligen inte bestämma mig alltså.. eller rättare sagt, mitt hjärta kan inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback