deltävling göteborg - jag har lyssnat

så har jag äntligen fått lyssna lite på bidragen som tävlar imorgon kväll. har endast hört cirkus en minut av varje låt, här är första tankarna:

♥ alcazar - stay the night
jorå, den är jäkligt svängig alltså. lite tjatig kanske.. väldigt mycket disco.. den blir nog mäktig med en cool scenshow att matcha med.

♥ caroline af ugglas - snälla snälla
inte alls min typ av musik, men visst, den funkar säkert. den har dock inget att göra i den här sortens tävling men.

♥ scotts - jag tror på oss
hihi, är han inte för söt den där sångaren.. haha.. nä, låten var det jag skulle skriva om nu. mjaa, lite sentimental kanske men det är väl i stort sett all dansband. klämkäck och go.. ingen favorit dock.

♥ nina söderquist - tick tock

rockigt, som väntat kanske. i stort sett samma som med alcazar, blir nog häftigt på scenen.

♥ emilia - you're my world
vaaa?

♥ jonathan fagerlund - welcome to my life
näää.. alltså, det räcker med e.m.d.

♥ marie serneholt - disconnect me
man hade kunnat tåla tjejens taskiga sångröst om hon hade haft en starkare låt. tycker att låten har en dålig refräng alltså.. och i denna tävling är det skitviktigt med en stark refräng. sömnpiller.

♥ shirley clamp - med hjärtat fyllt av ljus

ett ord: töööööööntigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback