deltävling leksand

eftersom mitt internet pajat, som vanligt får jag tycka till (som jag väldigt gärna gör hehe..) under tävlingens gång istället. mycket tråkigare men jag måste ju dela med mig ändå hihi.

♥ BWO - you're not alone
alltså, det hade ju varit roligare med en snabb låt från det här gänget.. men det har ju inte funkat för dem tidigare år de vart med så man får ju förstå att de vill ändra koncept. låten är fin och texten likaså, men jag tror inte att det kommer gå bra för dem i år heller. kan dock bli en sjujäkla radiohit under våren & sommaren.

♥ sofia - alla
grekiska toner har vi inte blivit direkt bortskämda med i den här tävlingen, så det är roligt att höra sånt nu ikväll. jag är väldigt svag för den sortens musik så jag gillar verkligen den här låten. tydlig refräng som fastnat trots att man inte förstår språket. den får nog svårt i den här tävlingen dock. fast det var häftigt med trummorna på scenen.

♥ maja gullstrand - här för mig själv
nää alltså den här sortens musik har vi ju redan hört under tidigare deltävlingar och jag får nog säga att de vart bättre än denna.


♥ mikael rickfors - du vinner över mig
tänker inte ens kommentera detta.. kan vi inte ignorera g:son i år? fyy vad tråkiiiiiigt.

♥ emd - baby goodbye
jag hoppades ungefär lika mycket på det här gänget som på måns zelmerlöw och jag får nog säga att e.m.d inte gjorde mig lika besviken som måns. tycker den här låten är riktigt bra faktiskt! men om de går vidare till finalen så SNÄLLA kan dom väl skippa dom där astöntiga kläderna. byt scenkoncept helt och hållet istället. blir så jäkla rörigt med allt det dära.. dom behöver det inte för låten är bra som den är.

♥ molly sandén - så vill stjärnorna
jättefin låt alltså men alldeles för svag refräng..

♥ velvet - the queen
den här tjejen är verkligen hur bra som helst. vilket gör det så himla tråkigt att hon år efter år blir tilldelad så svaga låtar.

♥ rigo & the topaz sound ft. red fox - i got you
vet inte vad jag ska säga alltså.. ingen kommentar får räcka. vad är detta för något egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback