"hope & glory" till moskva?

har ett antal personer i min närhet som är lite extra intresserade av vad måns zelmerlöw har att erbjuda detta års melodifestival. och jag är nog MINST lika nyfiken som dom, om inte en gnutta mer. HÄR kan man få lite info om hur killens bidrag låter + den scenshow han kör med. låten verkar ju vara felfri.. scenshowen är det värre med.

själv är detta det bidrag som intresserar mig mest av alla som tävlar i år. dels för att måns är så jävla snygg (kom igen, det tycker väl alla av sveriges kvinnliga befolkning hihi..) men mest för att det är så synd att han inte vann med cara mia. den låten skulle vi kommit långt med det året om vi hade skickat honom till den stora finalen. nu får måns en chans till och jag hoppas vid gud att han har en bra låt med en ordentlig refräng. men nu är det ju fredrik kempe (som gjorde charlotte perelli's "hero") som står bakom måns "hope & glory", och fredrik kempe kan ju verkligen sina saker om man säger så. så vi får hoppas att låten är lika spektakulär som titeln på den.

hoppas på att få höra låten + de andra bidragen imorgon kväll någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback