lindas 20-årsfest, 14 februari '09

jaa jag säger då det. vilken jaevla fest det blev alltså! helt GALEEEEN! men så himla kul har jag inte haft på ett litet tag hehe.

började kalasandet hemma hos lina & li som bor ett par våningar över linda. tog en öl och tjötade lite med lina, li, camilla & isabell. det var trevligt! sedan gick vi ner till linda lite efter sex någon gång. och vi var de sista som kom tror jag, fint folk kommer sent. haha näämen så sena var vi inte.

massa trevligt folk, god mat & god dricka. gjorde ett par lekar som var otroligt underhållande. började med en där man skulle vara en kille och en tjej från varje lag (jag var i samma lag som amalia, niclas & christian) som skulle äta på ett godissnöre från varsin ände. sedan skulle man mötas i mitten så skulle läpparna mötas och sen fick man sitta ner. jag & christian kom tvåa, tror jag, haha men vi gjorde ett jaevligt bra jobb haha!

sen var det frågesport om linda, intressant!

sen var det en lek då man skulle göra olika sex-ställningar med en ballong mellan sig och då försöka ha sönder ballongen. det var kan jag säga GALET roligt att kolla på. skrattade så jag grät!

avslutande leken var en sån där stafett med en potatis på en sked ni vet säkert vilken jag pratar om så jag tänker inte förklara hehe.

resten av kvällen spenderades med lite smygtittande på melodifestivalen (linda hade strängt förbjudit att tv:n skulle vara på men jag & emelie larvade oss lite och kollade ändå, sorry linda * ler *). sen var det dans och sjungande hemma hos linda. linda & sarah bjöd på en låt som var så himla bra alltså. har en video som kanske läggs upp här en dag haha.

tog bussen ner till stan. tror vi gjorde resten av bussåkarna döva med våran skönsång. såhär i efterhand galet pinsamt hur vi betedde oss men i den stunden hade vi kul som fan haha!

nöjes väntade sedan för hela gänget från bussen. kul att dansa och träffa massa roligt folk som vanligt!

lyckades dratta på rumpan ett x antal gånger under kvällen dock så just nu har jag sinnesjukt ont i svanskotan alltså. fy faan vilken smärta det var igår kväll.. tyckte så himla synd om mig själv. menmen, om man envisas med klackar på 10cm+ i kombination med alkohol så får man skylla sig själv. jag fick vad jag förtjänade om man säger så hihi!

li ställde sig och filmade lina när de hade kommit hem. en video som är så JÄÄÄÄKLA rolig alltså, jag har sett den typ 20 gånger men skrattar lika mycket varje gång. helt fantastiskt underhållande! * ler *

bilder kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: Linda

näää har du en film? haha den MÅSTE jag få se :D

2009-02-18 @ 16:32:03
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/
Postat av: baileyz

hej. den där leken med sex-ställningar med en ballong mellan sig .. vad var d för ställningar till den? tänkte ha den på 30års fest i helgen isf

2009-02-22 @ 19:41:23
URL: http://baileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback