måndag i karlstad

konstigt, det känns inte som måndag idag alltså.. vilket leder till att veckan känns längre, kul liksom. sitter i skolan vid en dator nu i alla fall eftersom mitt internet hemma har lagt av. inte helt.. men det går så jääääkla långsamt så jag har helt enkelt inte tålamod. måste stå ut med detta i en vecka nu, jorå..

har haft föreläsning nu på morgonen. mycket givande.. inte.. man prioriterar lite annorlunda nu när tentan börjar närma sig så smått. fyy vad jag inte har lust att plugga nu alltså.. menmen, det är bara att ta sig igenom dessa kommande två veckor. bara att bita ihop!

idag ska jag plugga, fixa tvättid och träna. mycket glamoröst liv jag lever va? haha..

den här veckan blir det skolan, träning och plugg. typ det.. imorgon ska hela gänget baka semlor, gott det ska bli! hoppas även kunna pricka in en liten lunch/fika med marielle, och en med pauline! nu får det fasiken bli av alltså, haha.. börjar känna mig lite efterhängsen hihi!

helgen vet jag icke vad den bjuder på än så länge. men jag har omåttligt partysugen så om någon är på humör för lite kalas så kan ni la hojta till? * skrattar *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback