måndag i karlstad

så vart det måndag igen då. härligt.. eller inte.. vart i skolan på föreläsning nu på morgonen. kom hem för en stund sedan. ska käka lite lunch nu och sedan blir det en sväng till IKEA med lina. hon behöver grejer till lägenheten och jag behöver en liten födelsedagspresent + presentsnöre. hoppas jag kommer därifrån med endast dom två grejerna också.. man kan ju alltid hoppas.

resten av dagen spenderas här hemma, ska fortsätta med mitt lilla städningsprojekt. rensade igenom garderoben igår kväll, det behövdes kan jag säga. blev en kasse med kläder som ska ges bort/slängas/säljas på tradera. jag är expert på att köpa plagg som jag typ bara använder en gång, då är det rätt bra med tradera för där kan jag sälja i princip oanvända kläder. sålde ju mina dyrgripar (t ex en svart lyle & scott-tröja) för ett tag sedan och jag fick allt en bra slant för dom.

vad bjuder denna veckan på da? det blir skola för hela slanten, dock är det bara grupparbeten och det är väldigt fritt. men ska allt försöka lägga ner ett par timmar i biblioteket i alla fall då jag har en del att göra ändå. träna ska jag försöka mig på imorgon (ryggen är bättre idag, men nervsmärtan har bytts ut mot ömhet istället.. pest eller kolera liksom..) och om det går bra blir det träning på onsdag också.

torsdag blir det utgång på arena igen, gött det! är inte så jättesugen just nu men det vänder nog mot onsdagen hehe.

på fredag är jag ledig så då blir det inte många växlar i kan jag säga.

åker till åmål på lördag & söndag. lillebror fyller 18 år så det blir kalas. stannar dock inte länge på söndagen då skolarbetet vänta för min del.

förresten, har lyckats skaffa mig ett litet extrajobb också. ska vara café-personal på de caféer som finns på universitetet. de sökte en student med kassavana och/eller erfarenhet från att jobba i café. och jag har ju båda! blir eventuellt jobb imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback