onsdag i karlstad

nyss hemkommen från universitetet. satt inte många timmar då jag helt enkelt inte orkade upp ur sängen imorse hehe.. trött som aset vart jag alltså. men hann med lite arbete i alla fall innan jag mötte upp rickard och åt lunch med honom. lat har jag varit igår som inte orkade laga någon mat så det fick bli lyxlunch idag med GI-tallrik från café selma. det var gott! dock kändes det på smaken att detta va hälsomat haha..

nu har jag precis kommit hem alltså. har hjälpt linda att hitta billiga kursböcker, hoppas att hon blev något klokare av vad jag hittade.

ska kolla runt lite på datorn nu innan jag ska städa lite och sedan slå in en present. kör med svart papper och svart snöre till brorsans paket, läckert haha!

sedan blir det att skriva ut massa papper till skolan och sedan förbereda mig inför morgondagens föreläsning.

resten av kvällen ska jag tvätta. kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback