onsdag i karlstad

idag är det onsdag och mitt i veckan. för mig var det dock sista dagen i skolan så det känns ändå som det börjar gå mot slutet här.. sovmorgon blev det idag. sen mötte jag upp en tjej som köpt en klänning jag sålt på tradera, gött att köparen bor i karlstad! sedan bar det av till gympasalen för att greja lite inför hälsomässan. tog en jäkla tid efter datorerna på skolan inte är bland de skarpaste av alla..

menmen, klara vid tre i alla fall typ sen blev det en fika med lina, camilla & isabell i selma. den där cyrrukyckling-baguetten är inte att leka med alltså haha.. gott som attans!

gick med hem till camilla sen och hjälpte henne flytta lite. hon har fått en obehaglig fönstertittare hos sig så hon flyttade upp en våning. fattar verkligen att det är scary, skulle jag med tycka. istället får jag stå ut med att alltid ha neddragna persienner eftersom mina fönster vetter mot ingången till huset.

idag blir det fortsatt städning hemma hos mig då det inte blev mycket sådant igår.













lyssnar väldigt mycket på "lucy silvas - nothing else matters" och ja, det borde jag nog inte göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback