onsdag i karlstad

idag har det inte vart många växlar i kan jag säga. inledde dagen med en himla shoppingrunda på maxi med camilla & linda. jag skulle egentligen bara ha riskakor och knäckebröd men kom ut med två kassar haha. camilla fick med sig lika mycket hon. linda ska vi väl inte ens prata om med en nota på 700 kr.. men hon har ju kalaset med stort K att handla inför. ska bli jättekul på lördag tycker jag!

sedan blev det plugg med camilla och lina här hemma hos mig. inga större överraskningar där då det blev mest tjöt och minst plugg. haha.

ingen träning ikväll då jag behöver vila min lilla rygg.

imorgon är det dock powerstep med camilla som gäller.





annars är jag allmänt uttråkad.. ser inget sammanhang i någonting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback