rihanna & chris brown

kändissajten TMZ.com har nu ett tag haft en bild på deras startsida på hur sångerskan rihanna såg ut kort efter hon blivit misshandlad av sin pojkvän sångaren chris brown. klicka HÄR om ni vill se bilden. varnar er dock för det är ingen trevlig bild alls.. tror minsann att mitt hjärta hoppade över ett slag när jag såg den. det är hjärtskärande att se hur hon har blivit behandlad..

jag hoppas verkligen att kräket får ett ordentligt straff för det han har gjort mot henne. jag hoppas att han inser att hans karriär är slut från och med nu, han har inget mer att hämta där.

i den offentliga ursäkt chris brown publicerat ber han om ursäkt för ett misstag. misstag säger han? att misshandla en kvinna är inget misstag, det är ett tecken på ett jävligt sjukt beteende som faktiskt inte går att ursäkta med några medel.

rihanna har ju nu blivit lite av ett ansikte på den hemska kvinnomisshandel som förekommer i vår kanske inte så civiliserade värld.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback