söndag i åmål

så var denna helgen slut igen då. vaknade imorse och var såklart stel i ryggen efter att ha sovit på en madrass på golvet inatt. får hoppas att stelheten går över så jag kan träna imorgon.. har inte fått valuta för pengarna jag betalat för terminskortet än haha, och det är redan februari. nu får det fasiken vara dags. imorgon blir det puls-styrka och vi får se om jag får sällskap eller om jag får köra själv.

sedan jag gick upp imorse har jag tagit en LÅÅNG dusch som var välbehövlig för ryggen. sen har jag fixat lite nya filmer som jag tar med hem till karlstad.

sedan har jag pluggat. har ett begrepp- och reflektionsarbete att lämna in på tisdag kväll och jag har väl innan idag inte kommit så värst långt om man säger så. men det får ta den tid det tar liksom.

ska fortsätta med pluggandet när jag kommer fram till karlstad igen. försöka hinna diska ska jag väl också (har ett mindre kilimanjaro på diskbänken och soffbordet, haha..). röja upp lite i rummet får det nog också bli.

veckan som kommer bjuder på lite av varje. en massa plugg blir det på arbetet, sedan har jag några flervalsfrågor att göra också. fixa lite inför alla hjärtans dag. gå i skolan.. träna, förhoppningvis. gå på lindas 2o-årsfest som är på lördagen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jippi ska du oxå köra puls styrka? Då får du sällskap av MIG :D

2009-02-08 @ 19:40:34
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback