tisdag i karlstad

vart lite tyst på denna bloggen sedan igår kväll vilket har sin förklaring i att livet ibland tar oönskade vändningar och då existerar inte riktigt bloggandet. man får prioritera.

efter gårdagens drama vaknade jag alldeles för sent imorse vilket ledde till att pluggandet blev ett par timmar försenat. men igång kom jag i alla fall. nu har jag precis kommit hem från träningen, ikväll vart det powerstep plus tillsammans med linda & camilla. dom två är hurtiga som fasen hehe men själv hann jag inte ens komma igång med träningen denna termin innan ryggen gjorde sig påmind om att det fanns. jobbigt som satan var det i alla fall och visst kände jag av ryggen, jodå det kan ni lita på. då gäller det att anpassa sig men ändå inte ge upp för mycket..

väntar på att kroppen ska svalna lite nu innan jag hoppar in i duschen. sedan blir det plugg på arbete ända fram tills jag är klar, och det är förhoppningsvis innan 23.15 ikväll då arbetet ska vara inlämnat.

äta mat ska jag väl hinna med också hoppas jag. hmm..

får hoppa andra avenyn-kväll med tjejerna idag. skittrist men eftersom jag ligger lite efter med arbetet så tänker jag vara klok och fokusera på det istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback