tisdag i karlstad

så var det en ny vecka igen då. försov mig till skolan igår så jag struntade i att gå dit alls.. kanske inte världens bästa då jag missade en föreläsning som tydligen var väldigt bra. menmen, så blir det ibland!

därför känns det lite som måndag idag vilket vänder lite på veckan. har varit i skolan idag och påbörjat arbetet med den hälsomässa som vi ska ha i den här kursen. inga större grejer verkar det bli men lite i alla fall.. jag hamnade i samma grupp som lina & martina så jag är riktigt nöjd hehe. vår monter ska handla om stresshantering och avslappning och det är ytterst passande då jag själv kanske inte är den minst stressade personen på denna jord.

arbetet fortsätter imorgon igen, trevligt!

har fortfarande djävulskt ont i röven så det blir ingen träning för lilla mig idag heller. hoppas på att kunna köra lite puls imorgon dock.

denna veckan är mycket oplanerad. blir träning och skola vad jag vet än så länge.. eventuellt utgång på torsdag, fredag eller lördag. har inte bestämt någonting så får se vad veckan bjuder på. en fika med söta marielle (arbetskompis från ICA som pluggar i karlstad nu) blir det i alla fall i slutet av veckan, alltid trevligt!

resten av denna dagen bjöd på en liten tupplur nu precis, så jävla trött alltså.. nu ska jag försöka få i mig lite mat och sedan ska jag städa här hemma. ser ut som f** igen alltså, vad är det med mig egentligen? jajaa, det är ett organiserat kaos i alla fall, det ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback