tisdag i karlstad

god morgon på er alla!
tisdag idag då. ska iväg till konsum och hämta ut en födelsedagspresent till pontus nu alldeles strax. sedan blir det att möta upp lina & camilla, ska till västra kyrkogården och göra grupparbete idag (en kyrkogård, ja ni läste rätt). vi ska läsa av dödsantal och sånt där. inga krångligheter.

sedan har jag lite ärenden på staden som jag tänkte göra innan det blir att åka hem till frödingshöjd igen.

är inte säker på om jag ska träna idag. får känna efter under dagen tror jag..

andra avenyn med brudarna ikväll. nice.. fast programmet är rena skiten, men men haha.

Kommentarer
Postat av: Linda

näää d e ju as bra :D

2009-02-03 @ 16:30:50
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback