torsdag i karlstad

så var denna skolveckan slut för denna gången. gött som faan! hade hälsomässa hela dagen idag och det var väl lite blandad upplevelse. var kul i början och så men inte efter ett tag när man upprepad allt man sagt typ sex gånger.. tjena.. var man inte trött på sig själv innan mässan så var man det efter kan jag säga. blää.. vill aldrig mer se den där förbannade andnings-rektangeln nått mer.

men det var kul att se vad alla andra hade hittat på. särskilt stationen med motion för rörelse- och funktionshindrade. man får lite ny respekt för sådana människor kan jag säga.

höll på hela dagen som sagt. nu har jag precis kommit hem från stan.. tog sällskap med lina & martina dit ner, sen gick jag en egen liten sväng. köpte två toppar med lite roliga tryck från gina tricot + ett par svarta leggings med dragkedjedetalj från hm. vill SÅ gärna ha de svarta byxorna med dragkedjor från VILA alltså, vill ha vill ha vill ha..

nu blir det tv:n för min del. trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback