torsdag i karlstad

torsdag idag och idag har jag varit i skolan för första gången på en vecka typ. skamligt.. men jag bestämde mig för att lägga allt krut på arbetet istället. nu är det dock avklarat och det är dags att hoppa på nästa punkt i skolarbetet. har ett par flervalsfrågor att göra till ikväll..

ska greja lite med flervalsfrågorna nu innan jag går ner till pressbyrån och postar lite kursböcker som jag fått sålt, gött! har ett par vykort också som ska få följa med posten ikväll hihi.

träning och plugg ikväll blir det. powerstep denna gången!

har lånat ut min sex and the city-box till lina nu också. gött att det finns fler än jag som är satc-frälsta haha! jag vet vad hon kommer syssla med istället för att plugga de närmsta dagarna hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback