tröttare..

sådär, nu är jag klar med alla presenter till både födelsedagar och alla hjärtans dag. har sprungit runt på staden som en tok.. har så svårt att bestämma mig. men nu är det gjort i alla fall, gött.

ryggen gör ont. japp.. ingen träning idag. köpte en tub voltaren apoteket förut. har aldrig provat förut.. men det borde hjälpa mot ömheten efter disk-smärtan. blir så trött på allt..

ikväll blir det andra avenyn med tjejerna hemma hos isabell eller linda eller vart vi nu ska vara.

budade hem en liten skapelse på tradera igår också. den är FIN! kollat på den skitlänge, fast på ebay då.. men tradera går det med.

köpte ny foundationaffection idag också.. tänkte prova en ny den här gången, fast samma märke som ni förstår vad jag menar. shiseido är bra den! har dock kört med en gammal (utgången) foundation sedan jul och det är icke bra tror jag. haha.. 360 kr gick den nya loss på, relativt billigt för att vara från ett dyrare märke.

är så jävla trött idag alltså.. ögonen faller ner. usch.













annars tar jag en dag i taget, och varje dag som den kommer. inga förväntningar,
inga förhoppningar. jag bara är. det känns bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback