2008 - året som gått

2008
jag kör med samma lista som förra året.. here it goes:

1.gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
det hände mycket nytt det här året kan jag säga..


2. höll du några av dina nyårslöften?
tror inte jag gav några löften förra året, så nej.

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nope..

4. dog någon som stod dig nära?
nej, inte detta året thank god.

5. vilka länder besökte du?
bara sköna sverige.

6. är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
ja.. det finns mycket sådant, dock känns det lite för privat för att ta upp här.

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
25 augusti. dagen då ett helt nytt liv började - i karlstad.

8. vad var din största framgång 2008?                         
att jag till slut vågade ta mig bort från åmål.

9. största misstaget?                                                                                                                                                                          
ett väldigt stort misstag jag gjorde nyligen som jag ångrar från djupet av mitt hjärta.. det ska -du- veta!

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
nää..

11. bästa köpet?
köp och köp, min lägenhet är ju charmig den. haha..

12. vad spenderade du mest pengar på?
kläder. smink. fest.

13. gjorde någonting dig riktigt glad?                                                                                                                                               
jaa mycket.. att flytten till karlstad gått så himla bra. att jag har träffat linda & camilla + alla andra underbara prickar i solstaden. att jag har träffat rickard. att jag hittat en utbildning som jag känner passar mig perfekt.

14. vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
hmm.. denna är svår.. lady gaga - just dance, michael jackson - black and white. och grand slam-låten haha.. charlotte perelli - hero.

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag får nog säga gladare, men tyvärr bara lite.

16. vad önskar du att du gjort mer?
mått bra..

17. vad önskar du att du gjort mindre?
stressat, på alla sätt och vis.

18. hur tillbringar du julen?
hemma med familjen i åmål.

19. blev du kär i år?
jaaa.. det får jag nog säga.. * ler *

20. skaffade du något husdjur?
nää..

21. favoritprogram på TV?
sex and the city, forever and always!

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
jag hatar inte någon.

23. bästa boken du läste i år?
bortsett från sista harry potter-boken så är det jens lapidus - snabba cash.

24. största musikaliska upptäckten?
tror inte jag haft någon sådan faktiskt..

25. något du önskade dig och fick?
önskade mig ett nytt liv, och det fick jag.

26. något du önskade dig men inte fick?
mycket.

27. årets bästa film?
nej, jag tänker faktiskt inte svara sex and the city här, ni vet ju att jag inte gillar den nått större. the notebook har ju ett par år på nacken, men den är ju för jävla bra. juno var också en höjdare..

28. vad gjorde du på din födelsedag 2008?
jag firade den i lugn och ro med tjejerna hemma hos linda.

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
kanske det där misstaget jag gjorde, det skulle jag inte gjort.

30. hur skulle du beskriva din stil år 2008?
klär mig väl som dom flesta andra som mig. andra året som brunett. nu börjar jag dock tröttna lite..

31. vad fick dig att må bra?
mamma. isabell. andreas. linda. camilla. rickard. stina.

32. vilken kändis var du mest sugen på?
alltså jag tycker ju att

33. vem saknade du?
alla vänner som man inte hunnit träffa under året.

34. de bästa nya människorna du träffade?
linda & camilla är mina hjärtegull! rickard..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback