finished!

japp. nu är jag äntligen klar med arbetet som ska vara inne imorgon eftermiddag. dock får jag gå hit och skriva ut det imorgon för idag örkar jag inte haha.. sitter så bra här vid datorn i biblioteket. har fortfarande ingen egen dator så vad ska man göra liksom.. väntar på nån jävla returetikett innan jag kan göra något mer.. jobbigt värre..

igår och i måndags har jag varit en himla massa med rickard, underbart! känns dock som man är i något sorts koma liksom.. kan detta bero på att vi aldrig lyckas lägga oss vid en rimlig tid? haha, jag tror det. men har man så mycket att prata om så har man det. hihi.

annars rullar dagarna på. har pluggat en del sen jag kom hit. i eftermiddag ska jag äntligen få träffa lilla linda igen också förhoppningsvis, weeii! ska hjälpa henne att leta upp billiga kursböcker eftersom jag själv är så bra på det, haha. skämt åsido, varför lägga ner mer pengar än nödvändigt?

sugen på party till helgen också. men vad ska man göra.. jag ska ju hem till åmål och jobba på lördag & söndag. jaja, that's life you know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback