lördag i karlstad

lördag idag. gött som fasen alltså. kom hem från träningen med linda för ett tag sedan.. ligger i soffan nu och jäser lite. ska snart iväg och storhandla på willys med linda. vilket jaekla lördagsnöje haha.. träna & handla mat.. resten av dagen blir det plugg.

skulle egentligen hängt med hem till pauline och sedan blue moon bar med hennes kompisar ikväll.. men fick lämna återbud igår då skolarbetet gjorde sig påmind med buller och brak .. inte så roligt men vad ska man göra liksom. det gäller att sköta sig.. hehe..

har fått så jäkla ont i ryggen idag, precis så som jag hade när jag var skadat. känns inte bra alls alltså.. känner mig som en pensionär. kan inte böja ryggen alls utan att det gör ont. orkar inte med detta.. blir ledsen..

igår vart jag hemma hos linda och myste lite framför let's dance. jättemysigt att umgås sådär! det var längesedan..

torsdagskvällen återkommer jag med info om, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback