måndag i karlstad

tillbaka till vardagen igen då för min del.. idag började den nya kursen som jag ska läsa. hade kursstart imorse och nu sitter jag och väntar in nästa punkt på schemat. har gjort lite ärenden under lunchen nu så nu sitter jag vid en dator i skolan.

min egen dator har det börjats jobba på nu, turligt nog kan jag kolla på internet vad det är för något dom gör med datorn och vad som är problemet med den. ingen sådan information än dock men det kommer i slutet av denna veckan. hoppas verkligen att det inte är fukt eller någon anna skada som tydligen kommer vara mitt fel, för då får jag betala. sedan hoppas jag på att det inte blir så att dom måste tömma hela datorn.. då blir jag ledsen.

lektion i eftermiddag då. sen ska jag till posten och hämta ut sista kursboken, får sällskap av lilla linda hihi. sedan ska jag spendera resten av eftermiddagen med näsan i den boken.

rickard skriver matte-tenta just nu, hoppas det går bra, håller tummarna!

träning ikväll också, powerstep med linda och camilla. najs! ska köra ett par pass den här veckan nu så jag inte är helt död när dansen börjar på måndag. stretcha måste jag också.. är så jaevla stel.

skitnöjd med naglarna jag fixade hos pauline förra veckan. vackert..

resten av veckan innehåller skolan, plugga, träna och umgås med alla underbara jag har i min närhet. fest på lördag också med rickard och hans vänner, ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback