pluggisch

mmm, igår spenderade jag HELA dagen här framför datorn och skrev på mitt arbete.. har väl kommit halvvägs på den längsta delen av det, hade väl hoppats på att jag skulle hinna längre men märkte rätt snart att det är många kriterier som ska finnas med. lärarna säger att det inte finns nästan några krav men om man verkligen läser intruktionerna så är det indirekt allt ett par sådana. hmpf..

ska iaf fortsätta med arbetet nu ett par timmar tills jag ska iväg och jobba vid 16.00. imorgon blir det ett kärt(?) återseende med mitt älskade pass mellan 11 - 22.15. haha, det var längesen jag körde det passet! låt oss hoppas att det går fort som attan.

på söndag är jag ledig dock vilket är skönt. åker till karlstad tidigt på måndag morgon eftersom jag behöver vara i skolan under dagen och jobba vidare examinationsarbetet. sedan kommer mamma & pappa upp med min packning och den nya tv:n på eftermiddagen någon gång. tror det får bli en sväng till ikea med dom också, måste ha en ny tv-bänk. sen ska jag umgås med rickard resten av dagen, underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback