priset jag betalar

hmm, det blir inte många blogginlägg nuförtiden från den här damen. men ni vet ju problemet; jag har fortfarande ingen dator. att det ska ta sådan tid liksom.. datorn är säkert helt kaputt bara för det. har lust att skita i allt och bara köpa en ny för pengar som jag inte har.. såg en så FIN dator på expert i åmål för ett par veckor sedan. billig var den med.. åh, vackra skapelse.. jag som inte ens tyckte om att köpa teknikprylar för ett tag sedan.

sitter i skolan nu iaf och lånar en dator.

ska sitta här en stund innan jag drar ner på staden ett tag. rensa tankarna lite.. har så mycket skit som snurrar i huvudet nuförtiden, ibland har jag bara lust att stänga av liksom.

känner mig så ensam.. men jag antar att det är ett pris jag måste betala.. varför blir det såhär? jag har sån lust att bara skrika rakt ut för jag är så arg.. jag hatar allting just nu.. ingenting är roligt. jag är inte inkluderad.. DET GÖR SÅ ONT.




ledsen att jag skriver i gåtor.. patetiskt jag vet.






uppdatera naglarna hos pauline ikväll också, trävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback