tisdag i karlstad

sitter i skolan nu, som vanligt när jag behöver en dator. dock väntas min egna dator komma tillbaka lagad idag eller imorgon, så det är bara att klistra fast mobilen i handen eftersom UPS ringer innan dom kommer med datorn. åååh vad jag har saknat den alltså.. i början gick det bra, men nu har jag vart utan dator i över en månad och det får fanimej räcka nu. verkar dock som att det inte var något större fel på den alls, de hade bara gjort en så kallad uppdatering. hmm.. den såg fan riktigt sjuk ut senast jag såg den så jag hoppas verkligen att dom har rätt.

idag har det vart lektioner för hela slanten, dock labb under varje lektion så det har ändå vart slappt liksom.

väntar på kursbetyget på förra kursen också, spännande spännande!

ska bort till posten senare och hämta min MYCKET försenade kursbok. så kan jag lämna tillbaka den sletna jag har lånat från bibblan i skolan..

sen ikväll blir det bio med rickard, ska kolla på "yes man", äntligen haha! ska bli så jävla kul att se den!

sen blir det förhoppningsvis en sväng till tjejerna också, om de är kvar då vill säga. men det tror jag allt!

imorgon hoppas vi på att sofia får sin dator tillbaka, ok? * skrattar *

blir plugg i skolan imorgon innan lektionen kör igång. MÅSTE komma igång med instuderingsfrågorna. den ena tentan vi ska ha i den här kursen är på de instuderingsfrågor som finns i boken. och dom är många.. men att jobba med sånna frågor är jag van vid och sjukt bra på så det känns gött som fan att de kör med detta systemet.

Kommentarer
Postat av: angelica

jag jobbar på DHL =) delar på ett halvtidsjobb med 2 andra tjejer, så det blir lagom mycket jobb också =)

2009-01-27 @ 20:24:16
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback