torsdag i karlstad

sitter i skolan nu, idag igen, och har precis skrivit ut arbetet.. rickard sitter också någonstans här i närheten och jag är så sugen på att gå dit hehe, men jag ska inte störa när han har två tentor alldeles snart. stackare..

ska sitta här en stund sedan och svara på mejl och kolla upp lite framtidsplaner och så, sen tar jag bussen ut till bergvik. behöver handla lite mat och lite annat smått och gott.

spenderade gårdagskvällen hos linda. det var så himla härligt att träffa min skrutta igen! vi hade en hel del att prata om, som vanligt hehe. du är guld värd min sköna! * ler *

idag har jag sovit läääänge, välbehövligt hehe. så jag har vänt på dygnet litegrann nu men det ställer man om igen lätt. ikväll blir det spelkväll hos linda med isabell, camilla och erika (kurskompis). jag hoppas på att vi ska spela TP för då kommer jag kicka ass alltså! hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback