torsdag i karlstad

träningsvärken gör sig påmind idag må jag säga. körde styrka/pump med camilla igår och det var förjävla skönt att få svettas lite igen efter en hel månad på slapp-sidan haha. ikväll är det powerstep som gäller, nu kör vi på som fasen här! styrka igen på fredag med linda och sedan med henne igen på teamcycle-core på lördag morgon. GÖTT!

sitter och lyssnar på BWO - barcelona nu. så jääääkla bra låt alltså!

idag blir det fika och plugg med camilla och lina här hemma hos mig på frödingshöjd. ska jobba lite med instuderingsfrågorna och så. känns som att det kommer ta tusen år om man inte samarbetar. som tur är har jag kvar mina ordböcker från när jag pluggade engelska. kursboken är på engelska liksom. kul.. näj..

efter pluggisch blir det staden med camilla och linda en sväng. tror dom skulle kolla på träningsskor.. hittar nog nått jag med hehe.


Kommentarer
Postat av: Linda

Nää för jag får ju gå iväg själv :(

Men du ska me imorgon eller?

Kommer du te mig i kväll eller?

Puss

2009-01-30 @ 15:00:26
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback