utgång @ nöjes 17/1

blidde en liten utgång i lördags för min del. lite halvspontant sådär, och det är ju alltid lika trevligt hehe.. var hos lina vid cirkus 19.oo och hängde där en stund med henne, petra & li. spelade nått jäkla ölspel som jag inte fattade nått av trodde jag, men misstänker att jag fattade lite ändå för full blev man haha.

bussen in till stan.. träffade lite intressant folk på bussen, haha kan fortfarande inte fatta vilket sammanträffande med lina hehe. hem till någon tjej som hette ellen där det var en jäkla massa folk som jag aldrig sett förut. men jag & petra hade så roligt där på golvet ändå haha.. och lina med! hihi.. sedan vidare till en annan förfest ännu mer centralt. också där en massa folk jag aldrig träffat förut men det är ju också nice liksom!

sprang in på nöjes vid 23.oo redan vilket är sjukt tidigt för att vara mig. jag & lina hinner gå cirkus tio meter från garderoben innan lina inser att hon har rört bort garderobslappen. haha, så jaevla kul!

lite shotar & drinkar i baren sedan dansgolvet för fulla muggar. träffade min kusin i baren, roligt! träffade på camilla och isabell också.. jag ramlade typ ner från den där upphöjda delen på stora dansgolvet så jag slog i rumpan, haha. sedan måste jag ha slått mig någon mer gång också för när jag vaknade igår morse hade jag så jaevla ont i benet, värsta blåmärket. typiskt mig att slå mig när jag är full.. så himla jag liksom.

hem på en överfull buss och sedan ramla i säng hemma hos rickard. vaknar vid elva dagen efter och vet knappt vart jag är haha.. resten av dagen innehöll massa snack med brudarna, pizza och en film på kvällen.

kvällens outfit: svarta pumps, mörkblå chinos och vitt linne.
kvällens drink: jag frälste lina med en blåbärs-rosa pantern. NOSTALGI eller vad liksom.
kvällens låt: lena ph - det gör ont (för det är den enda låt jag kommer ihåg att vi dansat till hihi..)
kvällens roligaste: uppdragen vi hade att utföra, jag kom typ sist. fegis..

Kommentarer
Postat av: Anonym

llen som bor vid nöjes? min gamla klasskamrat..ser att du verkar gilla mjölkdrinkar..testa falken nästa gång- den bästa jag druckit smakar melon och är grön :D

2009-01-19 @ 20:45:11
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: NAVAS

Ja det var vi verkligen :) hihi. Saknar den härliga problemlösa tiden! :) måste leta upp filmerna också, haha ;)

2009-01-22 @ 11:14:24
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: lina

haha uppdragen va ju inget å ha, får bli hårdare regler nästa torsdag :)



as kul kväll förresten!! :)

2009-01-28 @ 14:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback