dagen är här

jaa mina vänner, så vart dagen här då. skriver tenta idag tillsammans med lina, isabell, camilla, malin, martina och resten av gänget. känner mig så himla taggad liksom.. inte.. har tentatid mellan 8.15 - 11.15 och räknar med att i alla fall sitta två timmar. kul.. får inte i mig någon frukost heller så kommer väl va hur hungrig som helst när jag skrivit klart. usch jag vill inte detta! let's hoppas att jag ens kommer få skriva tentan då jag förlagt mitt kårleg = inte bra! men man ska tydligen få någon sorts stämpel på tentan sålänge, tur det för jag vill ju ändå skriva tentan nu eftersom man pluggat så mycket.

idag är första dagen sedan i söndags som jag sitter här utan min lilla pluggoutfit, alltså dansbyxor och hello kitty-tröja. känns gött att äntligen få se lite städad ut haha.

efter tentan blir det som sagt lite ärenden och sedan staden. får se vem jag får med mig som sällskap.. resten av dagen blir jävligt soft. tänker belöna mig själv med en liten godispåse senare också, gött de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback